Jei gyvenate užsienyje ir ieškote būdo, kaip sudominti ir paskatinti savo vaikus mokytis lietuvių kalbos ir apie Lietuvą – kviečiame lituanistinio mokymo dalykų mokytis Karalienės Mortos mokykloje.
Užsiregistruokite individualiam pokalbiui, kurio metu atsakysime į visus Jums rūpimus klausimus.
Pirmiausia, visas pagyras ir ditirambus noriu skirti lietuvių kalbos mokytojai Kotrynai, kurios aiškus ir tvirtas žodis nuotolines pamokas pavertė ypatingomis. Tai buvo tobulas pavyzdys, kad net ir nuotoliu galima suvaldyti paauglių klasę – ją sudominti, skirti kūrybiškas užduotis, leisti patiems vaikams jas vertinti ir skatinti skaityti lietuviškai. Kaskart stebėdavausi, kiek daug galima nuveikti per 90 min. koncentruotos ir įtaigios pamokos.
Itin šiltai pamokas nuspalvino ir susitikimai su rašytojais Tomu Dirgėla ir Kotryna Zyle. Vaikai net spirgėjo iš jaudulio, kad štai būdami Vienoje galės pabendrauti su skaitytų knygų autoriais.
Istorikės Simonos pamokos irgi buvo be galo įdomios, pateiktos tarsi kitu, labiau vaikui suprantamu kampu – aš pati klausydavau, nes ir man buvo įdomu. Patiko, kad mokytoja kuria diskusijas, leidžia vaikams pabūti karaliais ir pagalvoti, o kas jeigu… Žinoma, žinių patikrinimas, pasitelkus „Kahoot“ puslapį, laimėdavo visas vaikų simpatijas.
Esame dėkingi mokytojoms Kristinai ir Živilei, kurios būdamos jautrios uždaresniam vaikui, pajuto, perprato jį, leido jam skleistis pamažu, neskubindamos. Jis išdrąsėjo, ėmė labiau pasitikėti savimi. Labai tai vertiname. Jų dėka, mūsų sūnus bene geriausiai iš vaikų šeimoje moka Lietuvos istoriją ir taisyklingai rašo nosines raides!
Vaikai noriai lankė pamokas, nors šiokiadieniais po pamokų ir būdavo sudėtingiau, bet sugebėdavome juos motyvuoti, o įsibėgėjus pamokai viskas stodavo į savo vietas.
Gyvenant svetur pamiršti savo kalbą, taisyklingą rašybą itin paprasta. O mūsų šeimai tai išlaikyti svarbu. Tačiau patiems mokyti 4 skirtingo amžiaus vaikus tapo per sudėtinga, todėl buvome laimingi radę šią lituanistinę mokyklą.
Esame patenkinti mokytojos profesionalumu, empatija, sugebėjimu sudominti, palaikyti ryšį su šešiamečiu, net esant kontaktui tik per ekraną. Taip pat organizacijos komunikacija – greičiu, profesionalumu, lankstumu.
Pamokos yra apgalvotos iki paskutinės detalės, yra aiški struktūra, pakankamas intensyvumas ką nors išmokti.
Mokytoja atvira visiems pasiūlymams, jei reikalinga pagalba, visada jos sulaukiame. Tėvai taip pat įtraukiami į mokymus.
Ši mokykla yra „drastiškai“ kitokia – gerąja prasme – lyginant su standartinėmis mokyklomis Lietuvoje, tai yra didelis žingsnis pirmyn, tad linkiu nesustoti.
Visada žavėjausi Austėjos Landsbergienės mokykla, norėjau, kad mano sūnus mokytųsi ir lietuviškai, tobulintų kalbos įgūdžius, turėtų ryšį su Lietuva.
Drauge tai ir papildoma praktika, padedanti mokantis rašyti ar skaityti bei prasmingai praleistas laikas.
Buvome susipažinę su mokymo sistema dar kai dukra lankė „Vaikystės sodą“, o išvykę gyventi į užsienį supratome, kad jūsų mokykla mums bus kaip tik: čia dukra sužinos dar daugiau apie Lietuvą, jos kultūrą bei kalbą, nei išgirstų tik iš mūsų.
Pirmiausia, visas pagyras ir ditirambus noriu skirti lietuvių kalbos mokytojai Kotrynai, kurios aiškus ir tvirtas žodis nuotolines pamokas pavertė ypatingomis. Tai buvo tobulas pavyzdys, kad net ir nuotoliu galima suvaldyti paauglių klasę – ją sudominti, skirti kūrybiškas užduotis, leisti patiems vaikams jas vertinti ir skatinti skaityti lietuviškai. Kaskart stebėdavausi, kiek daug galima nuveikti per 90 min. koncentruotos ir įtaigios pamokos.
Itin šiltai pamokas nuspalvino ir susitikimai su rašytojais Tomu Dirgėla ir Kotryna Zyle. Vaikai net spirgėjo iš jaudulio, kad štai būdami Vienoje galės pabendrauti su skaitytų knygų autoriais.
Istorikės Simonos pamokos irgi buvo be galo įdomios, pateiktos tarsi kitu, labiau vaikui suprantamu kampu – aš pati klausydavau, nes ir man buvo įdomu. Patiko, kad mokytoja kuria diskusijas, leidžia vaikams pabūti karaliais ir pagalvoti, o kas jeigu… Žinoma, žinių patikrinimas, pasitelkus „Kahoot“ puslapį, laimėdavo visas vaikų simpatijas.
Esame dėkingi mokytojoms Kristinai ir Živilei, kurios būdamos jautrios uždaresniam vaikui, pajuto, perprato jį, leido jam skleistis pamažu, neskubindamos. Jis išdrąsėjo, ėmė labiau pasitikėti savimi. Labai tai vertiname. Jų dėka, mūsų sūnus bene geriausiai iš vaikų šeimoje moka Lietuvos istoriją ir taisyklingai rašo nosines raides!
Vaikai noriai lankė pamokas, nors šiokiadieniais po pamokų ir būdavo sudėtingiau, bet sugebėdavome juos motyvuoti, o įsibėgėjus pamokai viskas stodavo į savo vietas.
Gyvenant svetur pamiršti savo kalbą, taisyklingą rašybą itin paprasta. O mūsų šeimai tai išlaikyti svarbu. Tačiau patiems mokyti 4 skirtingo amžiaus vaikus tapo per sudėtinga, todėl buvome laimingi radę šią lituanistinę mokyklą.
Esame patenkinti mokytojos profesionalumu, empatija, sugebėjimu sudominti, palaikyti ryšį su šešiamečiu, net esant kontaktui tik per ekraną. Taip pat organizacijos komunikacija – greičiu, profesionalumu, lankstumu.
Pamokos yra apgalvotos iki paskutinės detalės, yra aiški struktūra, pakankamas intensyvumas ką nors išmokti.
Visada žavėjausi Austėjos Landsbergienės mokykla, norėjau, kad mano sūnus mokytųsi ir lietuviškai, tobulintų kalbos įgūdžius, turėtų ryšį su Lietuva.
Drauge tai ir papildoma praktika, padedanti mokantis rašyti ar skaityti bei prasmingai praleistas laikas.
Buvome susipažinę su mokymo sistema dar kai dukra lankė „Vaikystės sodą“, o išvykę gyventi į užsienį supratome, kad jūsų mokykla mums bus kaip tik: čia dukra sužinos dar daugiau apie Lietuvą, jos kultūrą bei kalbą, nei išgirstų tik iš mūsų.